Harita Tabanlı İstek & Şikayet

Harita Tabanlı İstek & Şikayet

İzmir’de ilk ve tek olan ve Belediyemizin sunduğu harita tabanlı istek şikayet sistemiyle vatandaşımız istek ve şikayetlerini Belediyemize gelmeden konum bilgisi ile birlikte online olarak iletebilmektedir. Bu hizmete Web Sitemizde yer alan Kent Rehberi uygulamasıyla ulaşılabilmektedir.

Harita tabanlı istek ve şikayet bildirebilmek için şikayete konu alan Kent rehberinden işaretlenip (adres arama butonu veya harita zumlaması ile) zorunlu alanların (TCKN, Telefon, E-Mail, Adres) doldurulması gerekmektedir. Bunun yanı sıra varsa şikayete tabi olan konunun resmi de sistemden eklenebilir. Bu işlem sonrasında vatandaşın belirtmiş olduğu e-mail adresine şikayetin alındığı bilgisi verilmektedir. Şikayetin durumu ise “Şikayet Numarası ve TCKN” ile web sitemizde yer alan “Evrak Takip Sistemi” üzerinden öğrenilebilmektedir.

Gelen şikayetler Müdürlüğümüz tarafından incelenip ilgili birimlerdeki kullanıcılara yönlendirilmekte ve birim kullanıcıları şikayetle ilgili yapılan çalışmayı tamamladıktan sonra yine Müdürlüğümüzce çözüme onay verilmekte ve vatandaşa onaylandıktan sonra e-mail yoluyla geri dönüş yapılmaktadır.


Bu sayede;


Belediyemiz vatandaşın sorununa ilk ağzından ulaşmış olmakta,
Sorunların çözümünde geçen zaman minimize edilmekte,
Talep ve öneriler değerlendirilmekte,
Konumun sağladığı avantajla şikayet alanına çözüm daha hızlı iletilebilmekte ve iletişim sorunları azalmakta,
Uygulama ile Belediyemiz hangi mahallede hangi şikayetlerin yoğunlukta olduğunu görebilmekte,
Vatandaş karşında sorunlarını iletebileceği bir muhatap bulmakta,
Vatandaş dilekçeyi takip edebileceği gibi şikayetini de takip edeceği bir platforma sahip olmaktadır.

Paylaş